maanantai 2. heinäkuuta 2012

Eletään Muumimaassa ja Hetaliassa

Miksi tämä postaus? Koska pitää oikeasti päivittää niitä varmoja cossisuunnitelmia. Koska sellaisiakin on kaikkien unelmien keskellä.
Eli minä selitän jo Piin puolesta, että se on Animeconissa Itävaltana ja jos peruukki tulee (mikä ei ole yhtään varmaa) niin casualRanskana. Tai näin olen kuullut. Mutta olen julma ja en laita edes siitä Itävallasta kuvaa. Itse en sinne ole tulossa syystä x.

Itsellä oli rahan puutteen takia alunperin se suunnitelma, että kierrätän tämän vuoden vanhoja cosseja.
Mutta kierrättämistä tämäkin on, sillä vanha, ei koskaan valmistunut SS-Preussitakkini saa ilmeisesti uuden elämän. Tuo on oikeasti ainoa virallinen kuva tuosta (ainakin minun tietojen mukaan) ja sen laatu on no... Niin. Elikäs. Tuo takki on mulle sen verran iso, ettei haittaa vaikka se pienenee aavistuksen - eli saan napin lävet kuuseen ja vetskarin tilalle. Sitten pitää vain laittaa vähän kanttinauhaa tuonne alas, ostaa kangasväriä, tehä häntä, sarvet ja tadaa~ Siinä meillä on cardverse jokeri Preussi. Housut ja kengätkin on valmiina, joten mikäs siinä. Tämä tulee luultavasti olemaan sitten kesäloman projekti, niin saan tuon Animeseminaariin ja ehkä jopa Traconiin ellen jotain muuta innostu sinne laittamaan. Toivotaan vaan, että tuo muokkaus onnistuu...

Ja Piin kanssa ollaan jonkinmoisena paricossina suunniteltu revolutionary war Englantia (minä) ja Amerikkaa (Pii). Minä saan projektin luultavasti käyntiin tässä kesälomalla, tosin, aloitan tuosta pyssystä, koska haluan sellaisen. Pitää katsoa milloin on rahaa. Muuten tämä jää oikeasti joululomalle, koska silloin on kanssa sitä rahaa, ei mitään coneja ja Pii voi tulla tänne pitämään ompelusyökkäriä~ Tämä tulee mulla oikeasti olemaan pahin rahasyöppö tähän asti, koska haluan oikeasti tehdä kunnolla ja niin ees päin. Löydettiin Eurokankaasta muuten sopivat kaavat, ihan tommosiin takkeihin tarkotetut kun vähän etukäteen käytiin kattelemassa, kun laskin mahdollisia menoja. Omalta osalta ongelmana on se, että menin juuri myymään vaalean peruukkini (se ei ollut ihan minulle sopiva...), että menee rahaa uuden ostamiseenkin... Mutta eiköhän se ole sen arvoista sitten. Tämä olisi siis alustavasti suunnitteilla debytoitavaksi Kemin Kitaconissa ensi vuonna.

Ja sitten tämä uusin päätös. Elikäs, Muumicossia! Itsehän ajattelin alunperin cossata Poliisimestaria ja Nizkun kanssa kun oli puhe, niin onnistuin jo ylipuhumaan sen Mymmeliksi. Ja no, se sitten mainitsi jotain Hosulin cossaamisesta ja minä totesin, että en ala ainakaan vielä sitä Muumipäätä tekemään. Joten tuloksena: Hosuli & Juksu cossi. Ja koska pikkuPiitä ei sovi unohtaa, saatiin hänet sitten Sosuliksi. Se tosin sanoi, että vetää ihmismäisenä eikä ala tuota nokkaa tekemään. Tiedä sitten mihin me tämä oikeasti tehdään, pitää vähän katsella noita coneja joihin kaikki pääsee ensi vuonna... Noh, Juksu on helppo, ainoa ongelmani taitaa olla tuon kaulassa olevan keltaisen jutun tekeminen. Eli hyvin vähäisiä nekin ovat.

Mutta tällaista tällä kertaa. Pitää katsella, ehkä minä tässä jossain vaiheessa laitan vielä tuon takin muuttumisenkin, saa nähdä.

~ Kae

3 kommenttia:

  1. On se Preussi yks Jokeri<3 Öhöm nyt tuli tämmöne random kommentti...
    -Nelli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Random kommentikin on tyhjää parempi! Ja no, sopisiko Preussi loppujen lopuksi muuksi kuin jokeriksi?
      - Kaeru

      Poista
    2. Preussi sopisi aika moneenkin asiaan~ *Fanityttö-virnistys* No nyt tuli asiaton kommentti... xD
      -Nelli

      Poista